Ozgedgdu ayrı kaplarda bekletip aynı soğukluğa gelince birleştirebilirsiniz bir de bebeğiniz bir öğünde 200 cc içemeyebilir tekrar ısıtılamaz ısıtıldıktan sonra dolaba konamaz ve 1 saat içinde tüketilmesi gerekir o yüzden ziyan olur, az az saklamanız daha mantıklı