Oğluma desefin iğne yapılıyor bacak kastan dün yapıldı bide bugün yaptırdık özel hastanede yaptırıyorum dün de açıyor demişti ama bugün iğneden yarım saat geçince falan yürüsün dedim basmak istemedi ayağının üstüne korkuyor sanırım dedim ağrısı da var büyük ihtimal sonra bişey bahanesi ile kaldırdım biraz yürüdü bı ara koştu sonra geri oturdu oturunca kalkmıyor bazen açıyor diyor korktum uyudu şimdi uyanınca da devam ederse götüreceğim iğne sonrası böyle bişey olabilir mi acaba doktoru aradım oda getir bı bakalım içimiz rahat etsin dedi anne olunca herşeyden korkuyorsun aklımda türlü türlü senaryolar yazıyorum şu an hemşire arkadaş falan varmı acaba