Arkadaslar öncelikle merhaba.. kiz bebegim 2 ay once enfeksiyon gecirmisti atesli antibiotik kullandik simdi gene belirtiler başladı gibi gidip idrar tahlili ve kulturu verdik sonuç bekliyorum.. eve bu bezden alip birakim dedim ayda bir sikayetler olunca takarim diye olumlu yazan da var olumsuz yazan enfeksiyon geçirdiği halde belli etmediğini soyleyen de var simdi soz konusu bir bebegin sagligi ve erken onlem almak kullananlar var mi aranizda yardimci olur musunuz alip eve birakmalimiyim