Merhaba güzel anneler. Gebelikte emzirme hakkında bilgisi olan annelerimizin yardımına ihtiyacım var. 18 aylık oğlum var ve nasipse ikinciye gebeyim, emzirmeye devam ediyorum fakat emzirmeden dolayı iç kanamanın olduğunu ve emzirmemi bırakmamı söyledi acilde ki doktor. Kendi doktoruma henüz gidemedim, tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. Şimdiden teşekkür ederim 🌺