Kızlar selam bebişe süt+mama devam ediyoruz 2 aydır sorun yaşamadım sma da sanırım ambalajlar değişmiş sarı kapak alıyorduk 2 aydır bugün gri kapak vardı heryerde intetntten yorumlara baktım gri kapakta kusma mamayı içmeme gibi sorunlar olmuş şikayetçiler baya böyle bir durum yaşayan var mı? Sarı kapak aldım yine bulup ama değişmiş artık gri gelecekmiş🙈