Papatyamevsimi1006 Selam anneler. Şuan hastaneden yazıyorum biz yine ateşli bir halde 4 gundur 39.5-39.9 derece ateşle boguşuyor yavrum. Bundan 2 ay önce yine aynı sebepten hastaneye gittik. Ve bebegimin sol böbreginde tıp dilinde böbrek reflüsü oldugu yani ( sol böbreğe idrarını yaparken idrar geri gidiyo böylelikle iltihap oluyor) . 1 yasina kadar antibiyotik tedavisi yapicaz dediler arada 2 ay gecmedi tekrar hastanelik olduk antibiyotik kullndigimiz halde. Acaba aranizda ayni porblemi yasayan varmi? Sonradan duzelme oldumu yoksa ameliyat mi ettiler? Baska bi terapisi varmidir ? Lütfen uzun oldu hakkinizi helal edin.