Sehertatar memeyi bırakıyorsa doyuyordur canım. Daha sık besle eğer icinde şuphe varsa az az besle zamanla oturur düzeni. Bizimkide ellerini emiyor ama gündüzleri saatte bir emiyor emzik emmesine rağmen, geceleride ne zaman isterse o zaman emiyor. Doktorumuz ellerini keşfediyor çekme ağzına götürdüğünde demişti, eldivende giydirmiyor artık. Yinede sütünü arttıracak şeyler kullan, bebeğin emmesiyle sağmak aynı değil. Her tarafını salya yapıyor. Zamanla oturur düzeeni canım dert etme, Allah bağıslasın💞