Balkokulumm Kızlar rica etsem bebeklerinizin doğum gününde aldığınız yada yaptığınız pasta modellerini atarmısınız 12 gün sonra kızımın doğum günü bari güzel bir pasta alim hatıra kalsın diyorum fotoğraf falan çekiliriz çekirdek aile olarak. Dite düşündüm.
asyasare Balkokulumm ben bir instamom da gordum kendi yapmis videoda eklemis hatta onu yapacagim kizima. olabildigince sekersiz dogal seyler yapmaya calismis. bir tek kremsanti kullanmis o da mecbur oluyor dis kaplama icin. dur link bulup atayim sana belki begenirsin.
NesLyy- Balkokulumm Ben böyle yaptırmıştım oğluma🤷🏻♀️ [url=https://hizliresim.com/UzmsNA][img]https://i.hizliresim.com/UzmsNA.jpg[/img][/url]
Dadam Ben de bu tarz bişey düşünüyorum becerebbilirsem🤭 https://imgyukle.com/i/YfyrLs https://imgyukle.com/i/Yfyu5c https://imgyukle.com/i/YfyyqQ
Dilaranne NesLyy- şeker hamurunu kendiniz mi yaptınız acaba bizim de 30 Aralık’ta yaş günü evde yapacağım kimse gelmeyecek sonuçta ama hoşta görünsün istiyorum 🤭🥰
Dadam Balkokulumm yeteneğe gerek yok kuzum bebişe yedirmiyceksen hazır pandispanya kekten bile yapabilirsin