Pnaronur17 Her zaman kullandığım mamanın üretimi kalmadı yok eczanelerde mecbur başka mamaya geçtik dün tam 4 ayımız doldu nasıl alıştırabilirim diğerine
Gorkemkc Pnaronur17 denedinizmi geçtiğiniz mamayı yemiyormu bende hippden aptamile aptamilden bebelac golda bebelac golda aptamile geçtim yine şükür sorun yaşamadım hiç hepsini yiyor