Ekinn Benim ki de 23 temmuz canım. Ek gıdaya geçmedik.7 kilo 64 cm boyy.tadım yaptırsam mı diyorum bende
Prensesimm2507 Ekinn benimkide 7.500 canım ben elma suyu ve havuç suyu denedim canım arada kahvaltılar da çok az peynir fln tadımlık 😊😊
Ekinn Prensesimm2507 canım merhaba nasıl gidiyor ek gıda.ben cok zorlaniyorum üzülüyorum ya daha ağzını bile açamıyor ağzında birikirmis verdiklerim yutamiyor