Merhaba anneler 2 buçuk aylık kızım var. Doğduktan sonra 7 gün yenidoğan yoğunbakımda kaldı. Ona süt gönderebilmek için sürekli süt sağdım, süt arttıracak şeyler yedim. Şu an sütümle başım belada resmen🥺 sadece fazlasını almama, göğsümü boşaltmamama rağmen günlük 500 cc süt çekiyorum ve bebeğimde emiyor bunun yanında. Göğüslerimin terbiye olmasını bekliyorum ama olmuyor. Bebeğim sütü içerken sürekli genzine kaçırıyor, ben sürekli mastit oluyorum. Gece 3 4 saat sağmazsam sabaha mastit olmuş olarak kalkıyorum. Ve sağdıkça sütüm daha da artıyor. Sağım yapmayı nasıl bırakabilirim, sadece bebeğimin ihtiyacı olan kadar sütüm olsun istiyorum tecrübesi olanlar yardım edin lütfen. Elimle sağmaya başlasam faydası olur mu acaba? Ya da cerazette kullanınca süt azalıyor mu?