Livaninannesi RumeysaMom ben denedim kızım ilk doğduğunda ama nr kadar kalitesiz olduğunu başka bir bez takınca anladım. Ucuz şeyler her zaman kalitesiz net😒
Emirece RumeysaMom bez siparişim geç geldiği için idareten alıp kullanmıştım gayet güzeldi bence bu bezler bitince onda devam edebilirim uygun fiyatliysa hala bakalm
Mucizem_0809 RumeysaMom sleppy kullanıyorum baby turconun normali pişik yaptı şimdi baby turco doğadan olanının deneme paketini aldım dünden beri kullanıyorum sıkıntı yaşamadım bu arada gece için sleepy iyi geceler serisini kullanıyorum turcoyu gündüz için düşünüyorum daha uygun olursa
RumeysaMom RazEbrar sleepy yeni doğan da sızdırdı hep prima geçtim büyük beden iyi geldi ama biraz fiyattanda tasarruf etmek lazım dimi ondan başka bezler denemek istiyorum illa ki bulunur güzeli ya
Hdn86 Kullandım memnun kalmadım bel kısmı kızardı bebeğimin. Sleppy sevdi bizim çocuk ama külot bezi değil kesinlikle 🐣
RazEbrar RumeysaMom sleppyde güzel yaa bende onu da kullanıyorum bunu da hangisi indirime giriyorsa onu alıyorum 😂😂 pişik yapmadiktan sonra fark etmiyor bence bez ama kalitesi iyi yanı
RumeysaMom Livaninannesi ya benimde eşim tutturdu deneyim televizyonda sürekli reklam dönüyor diye bide baya fazla aldık 250 300 olması lazım 😞
Emirece RumeysaMom valla hiç biz bezde sıkı sıkı yapmıyorum sıkı yaparsan kizartiriz bütün bezler arada bazen kakası çok az geçiyor zıbına ama 2 dk elde citiliyorum çıkıyor poposunu rahatsız etmesinden daha iyi yoksa lastikler hep aynı
Esraa1 RumeysaMom Ewy baby çok güzel canım ben bir kaç haftadır kullanıyorum sızdırma taşma dahi olmadı çok memnun kaldım deneme paketi almanızı tavsiye ederim
AysunFatih RumeysaMom Ben prima kullanıyorum denemek için almıştım ben bence güzeldi doğal pamuk olması bence çok iyi iz yapıyor diyenler olmuş beden küçük gelmiş olabilir veya üretim hatalıdır bazen primada iz yapıyor çünkü . Çok iyi yapmışsınız bende tekrar almayı düşünüyorum baby turco
elifhanimm Ben sleepy sevenlerdenim yenidoğan mendiliyle beraber uzun zaman kullanmayı düşünüyorum, lastil izi konusunda hemfikirim ama evy baby de denedimmonda da aynı şeydi