Zeklike Arkadaşlar 4 aylık bebeğim var. 40ımdan sonra adet oldum iki kez Ama hep bi düzensiz kanama, az süreli kanama gibi bişeyler oldu ama bu ay olmadım :(( başına gelen var mı? Kasık ve bel ağrısı da son sürat devam ediyor…
Hdn86 Ben daha hiç olmadım süt üreten hormonlar yumurta üreten hormonları baskılıyor iki yıla kadar bu durum normal diye biliyorum
Hifa38 bbmoms Bnm bebegim 10 buçuk aylık olck bnde 40 mdan sonra hiç olmdim beyin süte odaklı oluyormuş doktorumla konuştum normal dedi suphelenirseb test ver canım ya da çubuk al
bbmoms Hifa38 Evet ilk bebeğim hiç emmedi düzenli adet gördüm onda bu emiyor memeden ayiramiyorum adet olmamak emzirme ile alakalı Mis aktif bir şekilde emzirdigini gösteriyor Muş