Seda unibaby kullanıyorum normal yıkamada(40derec) kaka lekelerini cıkarmıyor benim makinemde bebek programı var 95 derecelik çamaşırlara zarar vermiyor ne hikmetse 🙃 tertemiz oluyor öyle unibabynin kokusu mükemmel en azından bana öyle ve haftalarca kalıyor koku camaşırda roxy de aldım geçen gün ama aynı derece memnun kaldıgım söylenemez