Miranmt benim eşimde kızım iki aylıkken sizinki gibi 2 numara mama almış bende bakmadan dört beş defa vermiştim.bu mama niye erimiyor diye diye içirmiştim😒 sonra bozuk mu diye bir baktım mama iki numara😔.şimdi her aldığında ilk mama numarasına bakıyorum 🤣o zaman iki aylıktı şimdi dört aylık.çok şükür bir şey olmadı.Sadece sindirim de zorlanır belki kabız olur ..İçin rahat olsun 👍🏻