Doğum yapalı 3 ay 18 gün oldu . Malum doğumdan sonra çok dökülmeye başladı ama aşırı derecede kepek oluştu. Bende öyle kepek pek olmaz yani 1 yıldır gliss kullanıyorum bu zamana kadar çok memnundum biranda böyle oldu . Bana güzel kepeğe etkili bir şampuan önerin yaa ama Pantene Elidor vs. olmasın onları sevmiyorum daha kotu yapiyorlar