Kalps aynen doktor benim çok panik yaptığımı anlayınca rahatlatmak için öyle konuştu. İlk gittiğimizde bende aşırı paniktim çünkü. Sürekli bişey olur mu, geçer mi, zarar verir mi kızıma diye sorup durdum. O da sağolsun çok rahatlattı. Çevremde de çok kişi söyledi bizim de delik vardı kapandı gitti falan diye. Siz de üzülmeyin en kısa sürede geçecek inşallah 🙏🏻 Bebeğinizin her anı çok kıymetli çok değerli bunları üzülerek geçirmeyin 😊