Merhabalar, 2 ay sonra işe başlayacağım. Bebeğim de 11 aylık olacak o zamana. Biberon kullanmıyor, sağdığım sütler vardı içmeyince hep döküldü. Şimdi buzlukta sütümüz yok. Bu saatten sonra depolayacak süt de çıkmaz 🤷♀️ sabah bebeğimi kreşe bırakmadan ve öğleden sonra (15.30-16.00 gibi) aldıktan sonra emzirmeye devam edeceğim inşallah.
Şimdi sorum şu ki bebeğim kreşteyken anne sütü yerine mama mı verilmeli yoksa sadece ek gıda yeterli olur mu? (Ek gıdayla arası genel olarak iyi)
Bir de bebeği hazırlıklamak için kreş saatlerinde emzirmeyi kesmeye başlasam mı yoksa kreşe başlayana kadar doya doya emzirsem mi😊 tecrübeli annelerin fikirlerine ihtiyacım var🌸