Kızım 1 yaşında 11 aylıkken kontrolleri yapıldığında tsh değerleri sınırda çıkmıştı doktor 1 ay sonra tekrar batırın yüksekse tedaviye başlayalım dedi. Dün yine kan verdik sonuçlar yine yüksek çıkmış. Henüz doktora ulaşamadım. Var mı böyle bir şey yaşayan nasıl tedavi ediliyor düzeliyor mu hemen?