Gunesimmmm Arkadaşlar bu kehribar kolyeler çok pahalı doktorlar da bilimsel bi açıklaması olmadığını söylüyor. Ayrıca sürekli boynunda kolyeyle gezmesi tehlikeli de olabilir. Sadece bilekliği kullanıp fayda gören oldu mu acaba ben bilekliği almayı düşünüyorum
Deletedmom324 Gunesimmmm bilekliği gaz için kullanıyorum. Bir gun cıkardım kötü olduk. Sol ayak bileğine takıyorum.
Liya80 Gunesimmmm kolye aldım bileklik olarak kullanıyorum ağlamıyor sakinleşti ve uykusu düzene girdi kızımın
Meyra Gunesimmmm ben kolyesini kullanıyorum 1 hafta oldu alalı gaz problemimiz yoktu zaten ama salyasinda azalma.oldu 5 buçuk.ayligiz gündüzleri kolye olarak kullanıyoruz qeceleride bileğine takiyorum
Deletedmom324 Gunesimmmm okuduksrıma göre gözünüzün önünde oldugu için gunduz takıyor anneler. Geceleri cıkarıyorlar. Bılegınden cıkardıgım gun boynuna takmıstım 😂 azalmıstı salyası.
Gunesimmmm Ayazz444 saatlerce süren sancılar ıkınmalar bitti. Çok rahat atıyo gazını gün içinde de hiç zorlanmıyor
Mirve0109 @Gunesimmmm 3 aydır kolyesını takıyorum gece falanda cıkarmıyorum hıc bır sorun yasamadım çok şükür
Cinyurmirayveannesi33 Bu kehribarı ben ilk kez duyuyorum tam olarak nedir nerdr bulunur alınır bilgi verir misiniz
Gunesimmmm Cinyurmirayveannesi33 kehribar taşının bebeğin gazına ve salyasına iyi geldiği söyleniyor. İnstagramda bir çok sayfa var satan