Arkadaşlar ben 2 paket bebek bezi aldım prima premium care ama dalgınlık olsa gerek 2 numara almışım diğer gün fark ettim fişim olmadığından geri almadılar 180 Li 214 TL ye almıştım bu bezlerini ihtiyacı olan alabilir mi bende. Satıp 3 numara alacağım tekrar tabiki 214 TL istemiyorum 150 TL te verebilirim