Gonya_42 Bebeğim 6 aylık sağlık ocağından aşıdan geldik kan damlası verdi. Ben üzerinde yazıyordur diye sormamistim.. kan damlasını ne kadar veriyorsunuz internetten baktım 20 damla yazıyor o yüzden size soruyum dedim
BalarisiYusra Gonya_42 canım hemşerinin söylemesi gerekiyor onu bi daha gidip sorun 20 damla çok fazla kilosuna göre bakıp ona göre veriyor damlanın miktarını
nneslihan Gonya_42 20 damla çok fazla, ben sağlık ocağının verdiklerini hiç kullanmadım içerikleri temiz değil. d vitamini ve kan damlası ocean kullanıyorum
DilaraYigit1 Sağlık ocağınin verdiği kan damlasinda paraben var bence temiz içerikli bir damla alın derim
BalarisiYusra DilaraYigit1 siz hangisini kullanıyorsunuz bize de verdi sağlık ocağı ama daha önce doktorumuz ferrum verdi onu kullanıyorum
Gonya_42 DilaraYigit1 evet kızım 6 aylık oldu fakat ebe sağ olsun doğru düzgün ilgilenmediği için bugün aklına geldi de kan ilacını verdi. Şu an kilosu 7 kilo bende daha yeni iceriklerini okudum ve fazla yan etkileri var sağlık ocağından kendim almayı düşünüyorum
Gonya_42 Monaroka bizim ki çok ilgili bı hemşire olduğu için aşıyı vurup geçer sadece 😒 şu an yedi kilo 5 damla vermiştim
nneslihan Gonya_42 d vitamini 400uı olanı kullanıyorum 1 puf sıkıyorum, kan damlasınıda 0,5 ml olarak veriyorum sabahları aç karnına