Bebeğim 4 ay 10 günlük. Doğduğu gündem beri sütüm artsın diye sağım yaptım günde 2 en fazla 3 kere. Dolapta çok fazla süt var Ziyan olmasın diye çıkarıp vermeye çalışıyorum ama almıyor biberon, kaşık, şırınga hepsini denedim asla almıyor. Tadını mı sevmiyor dedim yeni sağıp verdim onu da almıyor.
Ben emmediği zaman süt azalır vs dedikleri için sağıyordum aslında. Hala sağım yapmama gerek var mı? Artık sağıma ayıracak vaktim enerjim kalmıyor kahvaltımı zor yapıyorum ama süt azalır diye de korkuyorum 1 haftadır sağmıyorum mesela. Sağım yapmadan aylarca emziren var mı?
illa sağım yapmak gerekmez değil mi? Bilemedim..
ilerde keşke zaman ayırıp sağsaydım diye pişman olmak istemiyorum emebildiği kadar emsin istiyorum.