Kerem1806 genele göre bence boyu ve kilosu iyi bunu bir önceki ayda yapılan boy var kilo ölçümüne göre de bakabilirsin boyu uzuyorsa kilo alıyorsa sıkıntı yoktur. Her bebek farklıdır şöylesi sizin yaşınızda olan birisi sizinle aynı kilo boyda değildir bebeklerde öyle kimi daha uzun kimi daha iri durur birde bu aylardan sonra kilo alımı azalmaya başlar ayda 500 gr bile olabilir çünkü hareket etmeye başlıyorlar her ay 1 kg almaya devam etse 3 kilo doğan bi bebek 1 yaşında 14 15 kilo olur ek gıda içinde farklı bi besin yapısıyla karşılaştıkları için istemiyorlar zorlamayın teklif edin istemediği an bırakın sonra tekrar denemenizi öneririm sütünüz varsa da mamaya başlamayın bence