cydcvk Kızlar her ay kan alıyolar mı bebişlerden tahlil istiyolar mı. Bize ilk ay doktor b12 den şüphelenmişti sadece o zaman alındı. 6 aylık olduk bir daha doktor hiç kan tahlili istemedi normal mi
Eymenncik cydcvk evet bi saglik problemi yoksa kan almaya gerek bi durumda yoktur. İciniz rahat olsun