Hllugr doktor değilim bu bir öneri de değil sadece kendi şahsi fikrim. Ama ben hatta ailece biz ilaca karşıyız. Ben 35 haftalık hamileydim korona olduğum zaman. Çok ağır atlattım üstelik. Ama bir tane parol dahi içmedim. Bebeğime birşey olur diye. Covid in bir ilacı yok. O verdikleri ilaç sıtma ilacı ki ateş olmasın diye. Benim eşim ilaç yüzünden daha kötü oldu. Bir kaç tane e ilaç yüzünden kalp krizi geçiren tanıdığımız oldu. Karar sizin. Ama c ve d vştemini eksik etmeyin. Bol bol dinlenin düzenli ve sağlıklı beslenin. Emin olun çok iti gelecek sizlere. Çok geçmiş olsun. Acil şifalar 🙏