Arkadaşlar bebeğim 6 aylık oldu artık ben kendimi çok bakımsız paspal hissediyorum malum uykusuz yorgun geceler olunca saçımı boyatıp değişiklik yapmak istiyorum psikolojime iyi geleceğini düşünüyorum bir sakıncası olur mu boya sütüme zarar verir mi?