Kızlar diğer postta anket yapmıştım erkek vs kadin doktor diye erkek tercih eden oldukça fazla . Bana iyi bir erkek kadın doğum uzmani önerir misiniz şimdi . Çünkü ilk sezeryan doğumum Cok kötü geçmişti tekrar aynısını yaşamaktan korkuyorum . Allah herkesin karsinsina iyi doktor çıkarsın inşallah 😭