Lina3105 Arkadaslar merhaba 8aylik bi kizim var ara ara urperti tarznda titremesi oluyo 2-3 saniye suruyo ama bu aralar sklasti.ve gozleri dalip gidiyo dkkatli bi noktaya baka kaliyo. Basina gelen varmi bi bilgisi olan bu konuda danismak istedim simdiden tsk edern
Ozgecan3 Lina3105 bilgim yok kizim 4 aylik henuz ama önemli gibi deldi dr ye danışın bnce dewammm ederse ..
Sanemikom Lina3105 çok nadir de olsa benim kızımda yapıyor titreme gibi. 9 aylığız. Şu sıralar Aşırı derece de herseyden korkuyor. sizde de var mı ?
Lina3105 Sanemikom bna usuyomus gbi geldi kanszliktan suphelendim dr gotrdmcocuk norologa yonlndrdi randvuyu bkliyorum iste
Lina3105 Gulcin25 internette donemsel yaziyo titreme atagi yaziyo bazi yerlerde ama bilemiyorum. Normal bi durum olarka gorunuyo. Fakat ben icim rahat etsin diye doktora goturecegim sonucu sizede bilgilendiririm
Gulcin25 Lina3105 tmm cnn sağol netten bende bakıyorum allah korusun epilepsi olma ihtimali bile yazito insan kokuyo okudukça ama yinede kötü olmaması için kötü dusunmemek lazim Allah bebeklerimize sağlık versin 👼🙏
shdemir ggzmkrcc Benimkinde de oluyo 9 bucuk aylik suan bende merak ettim cuma kontrolumuz var sorucam ama 1 hafta daha meraktan nasi durucam bilmiyorum insallah kotu bisey degildir
Eltu Lina3105 merhaba sonucunuz ne oldu acaba bildirir misiniz benim kizim da 7 aylik ve durduk yere bi ürperti gibi bi anda titriyo duruyor hemen