DilaraYigit1 Bu işi genel olarak erkek doktorlar mi iyi yapıyor yoksa kadın doktorlar mi ? Hep kadın doktora gittim ilk gebeliğimde erkek doktorlarla alakalı bi fikrim yok , sizce?
Hasderluna DilaraYigit1 cinsiyete bakmaz bence doktora göre değişir ama benim doktorum erkekti memnundum
Aley_ DilaraYigit1 İyi bir doktor seçmek, iyisine denk gelmek önemli diye düşünüyorum. Benim doktorum erkekti ben çok memnundum. Gebelikten doğuma bütün süreçte çok destek oldu, ilgilendi. Ama bunu yapan kadın doktorlarda var. Araştırmak lazım.☺️
Eesay DilaraYigit1 doktorun kadını erkeği olmaz. Cinsiyetleri farklı, aldıkları eğitim değil diye düşünüyorum
DilaraYigit1 Aley_ İstanbulda ilk gebeliğimde muhtemelen 10 tane kadın doktor değiştirdim. Ve doğumumu sanırım en kötüsünde yaptım şansıma . Hiç erkek doktora muayene olmadığıma pişman oldum
DilaraYigit1 Eesay erkekler daha merhametli oluyor sanki , başka bölümlere gittiğim de öyleydi en azından yani daha anlayışlılar gibi geliyor bilmiyorum. Yada bana denk gelenler öyleydi
Deletedmom60 DilaraYigit1 benim doktorum kadındı çok seviyordum vallahi yine hamile olsam yine ona giderdim
Minnaktosbik DilaraYigit1 erkeği kadını yok tabiki kadın doktorda bı nebze daha rahat oluyor insan ama bence işinin ehli doktor erkek yada kadın farketmez sonuçta sağlık için gidiyoruz
DilaraYigit1 Minnaktosbik elbette sağlık için benim ilk doktorum kadındı kadın kadının hâlinden anlar diyosun da öyle olmadı hiç .
Mom079 DilaraYigit1 bayan dr daha rahat oluyor. Erkeklerde iyidir tabiki rahatlık açısından kadın daha iyi
DilaraYigit1 Mom079 bende hep kadın rahat olur anlar beni diye gittim pişman oldum insan para verip gidiyor rezil oluyor
Mlkmhrrm DilaraYigit1 doktorun güvenilirliği sürekli psikolojik olarak rahatlatması germemesi yeterli bilgisel donanımı olup işinin ehli oluşu önemli bence benim doktorum erkekti ve çok tecrübeliydi çok memnun kaldım
DilaraYigit1 Mlkmhrrm sevindim sizin adınıza bana denk gelmiyor öylesi. Para basıp doğum yapıyorz doğum dan korkuyorum şuan yeniden yaşadığım durumla alakalı
Mlkmhrrm DilaraYigit1 illa ki yaşadığınız yerde vardır içinize sinecek bir doktor Ankara da yaşıyorsanız önerebilirim doktorumu ama başka yerde yaşıyorsanız yaşadığınız yer ile ilgili doktor önerisi isteyebilirsiniz belli mi olur belki de içinize sinen doktoru burda bulursunuz
asyasare DilaraYigit1 universite hastanesinde kontrol ve dogumumu yaptim. diger branslar icin cinsiyet farketmez ama bence ozellikle kadin dogumda erkek doktor tercih ederim. universitede her muayene de doktor nobeti degisirdi. ne zaman erkek doktora gelsem dahs cana yakin daha aciklayici olmustir. dogumuma 1 erkek 1 kadin doktor ve bolca asistan ogrenci girmisti. kadin doktor cok iyi olmasina ragmen erkek olan daha hassas davranmisti. kadin dogum kontrollerimde de ayni sekilde ne zaman erkek doktora gitsem canim yanmaz. neden bilmiyorum ama tercihim erkek kadin dogumcu
DilaraYigit1 asyasare 2. Defa gebeyim bende . Muhtemelen erkek doktor seçeceğim ilk doktorumda çok kötü geçti Sezeryanim. Ölüm gibi birşeydi benim için . İnşallah bu defa iyi olur
Annis-ogul DilaraYigit1 bu doktordan doktora değişir cnm .bnm diktorum erkekti cok iyi bi doktor .ablam in doktoru kadindi oda çok memnun du