Dilaratuana sağdığınız rakama takılmayım hiç. Bebek emerken çok daha fazla süt gelir. 10 aylık oldu oğlum 10 kere sağmadım. İnsanın psikolojisini bozuyor. Kaşıkla verseniz sagdıgınız sütü dökülür ziyan olur. Biberonla verseniz meme reddi yapar. Sağmak süt üretimini artırır evet ama kontrolsüz sütü artırmak mastite yol açar, sütün tazyiğini artırır, bebek baş edemezse emmek istemez. Bebek emmek ister ama siz sağmışsınızdır, meme boştur, kızar meme reddi yapar. Yeni doğan bebek canı sıkılır emmek ister, gazı olur emmek ister, kokunuzu alıp güvende hissetmek için emmek ister… emmek istemesi sadece açlığa delalet değildir. Siz 5-6 adet dolu dolu çişli bez alıyorsanız doymuş demektir.