Merhaba,13 aylık oğlum. Yeni farkettim tekerleri ile oynuyor. Sür dediğimde sürer amacına uygun da kullanır. Ama burda açılan post yorumlarından cok etkilendim sanırım. Kelimesi var yok arasında. Anne,mama,at gibi kelimeler çıkıyor net değil. Adına bakar. Göz teması bana göre yeterli. Komutları alır. Ama bu teker işine çok taktım. Acaba başka çocuklar varmı tekeri ile oynayan. Birde burda bir ark. Yazmıştı masa altına girer çocuklar orda vidalar ile oynar falan benim oğlumda masa altına girer masanın her yerini inceler. Etrafımda aynı ayda çocuk yok. Açıkçası kimse ile de konuşmak istemediğm için yazıyorum buraya. Şimdiden teşekkürler 🌸