Kızlar 17 aylık bı kızım var . Doğru dürüst kelime kullanamıyor , yani bı kaç tane .. bu ne , meme ,mama dışında birşey duyamadik dahaca . Bu pandemi dolayısıyla çocukları oyalamak çok zorlaştı , tamam kitap okuyoruz yeterince ilgileniyoruz ama çok bunalınca cizgifilm de açıyoruz . Aynı durumu yaşayan varmı , doktora götürmek istiyorum ama malum pandemi 😑