Huzurlukelebekk galiba emzirmeyle ilgili pek araştırma yapmadınız sanırım. Öncelikle gelen koyu süt kolostrum adı verilen süt. En vitaminli olan kısım. 2-3damla gelmesi çok normal. Bebeğin ihtiyacı kadar şuanda. Onun mide kapasitesi kiraz çekirdeği kadar. Zamanla artacak sütünüz sağdıkça, emzirdikçe. Sağdığınız koyu sütleri şırıngaa doldurun ziyan olmasın öyle gönderin hastaneye. İmkanınız varsa hastane tipi makine kiralayın çekim gücü emzirme kadar iyi. Bende prematüre annesiyim 34haftalık doğum yaptım. Bu süreçte sağarak hastaneye tüm sütlerimi yolladım. Günde 5lt sıvı aldım. Kayısı, kuru dut, kuru incir şekersiz hoşaflar içtim bol su içtim. 2saatte bir gece gündüz atlamadan 15er dk her memeyi sağım yaptım. Sağlıkla kavuşun inşallah yavrunuza