Merhaba anneler oğlumun 3. Ay kontrolünde doktor kilosu iyi 1 numara mama doyurmaz 4. Ayda 2 numara mama ya geçin ve ek gidaya baslayabilirsin dedi.Bu arada bebegim gunde 3 maximum 4 kere mama yiyor aralarda emiyor.4. Ayda ek gidaya gecen ve mama kullanan anneler 2 numara mamaya ne zaman başladınız ?