Selcan1 Sarılık geçirenler burda mı? Biluribin seviyesi 14 çıktı sınırda nasıl geçecek emzirmeye çalışıyorum bıl bol saat başı en geç 1.5 saatte bir emzirmis oluyorum 10 dk kadar emiyor ama ger saat bi gogsumu yeter mi?
turansmom Selcan1 canım saatte bir uyandır emzir madem az geliyor emdiği zamanla düşer korkma çok yüksek değil değeriniz , tam sınır. 16 ile yattık, 14le geri çıktık hastaneden ama benim sütüm yoktu bol bol emzir o yüzden
madambovary Selcan1 bebeğiniz emdikten sonra bıraktığı memeyi sağın çıkan sütü içirin. Yeteri kadar ememiyor olabilir siz takviye edin.
Baal Selcan1 canım bizde atlattık,on dk emiyormuş seninki bizim üç dört dk emiyordu sonrasında sütümü sağıp o uykuya dalınca biberonla o sütüde içirdim hep takviye yaptım öyle geçti bizim
Zeyneppcansu Canım biz de de sarılık var değerimiz 16,4 çıktı doktor yatış verdi , meme +mama takviyesi söyledi
Mucizem38 Canım ben değerine bakmadım sürekli sık sık emzirdim sadece gözün de kalmıştı o da şükür geçti hatta 40 dk da bir emzir inşallah geçer
mom20 Selcan1 ben yarım saatte bir emzirmiştim sarılığı geçsin diye.. sınırdaydı doktor yarına kadar düşme olmazsa hastaneye alacaktı .. gece bile uyumadım kendimi beslemeye adadım ve aştık sarılığı .. 1.5 saati bekleme bol bol emzir hele gündüzleri
Seyma4607 Selcan1 benim oğlum 22 ile yoğun bakımda yattı emzirmeye gittim günde 2 kez 2 günde düştü bence siz saatini beklemeyin emzirebildiğiniz kadar emzirin ki tedavi almadan atlatırsınız ne kadar çok emzirirseniz o kadar iyi olur çok geçmiş olsun