Halimemeva merhaba ben özel hastanede raportörüm şuan ücretsiz doğum iznindeyim ama size yardımcı olabilirim
Anne ev hanımı baba işçi ve bağkurlu dahi olsa doğum yaptığınız hastane sisteme girecek size evrak vericek 1 ay içinde ptt den eşiniz alabilir doğum parasınıda eşiniz bulunduğunuz yerde yada eşinizin sgk ya bağlı olduğu müdürlüğüne hes kodu ve dilekçe ile başvurcak 1 ay sonra yine ptt ye yatıyor çekebilirsiniz emzirme süt parası 202 tl doğum çocuk parasıda 1.2.3. Çocuk diye ayrılıyor😄😄 eşiniz başvuru yaptıktan sonrada e devletten takip edebilirsiniz