Emel3003 Kızım 8,5 aylık. 6 aylıkken dişleri baya şişti tama dedik çıkarıyor daha çıkmadı. Her çocuk farklıdır tabi 12 aya kadar çıkmasada normal biliyorum ama çıkarması için yaptığınız bir şey var mı ? Ha bu arada d vitaminin daima kullanırım aksatmam .
ebrumehmethan37 Emel3003 benim oğlumun 5 ay 20 günlükken iki tane çıktı yeğenimin 10 aylıkken bi tane çıktı çocuktan çocuğa değişiyor
Emel3003 ebrumehmethan37 ya biliyorum ama kıyamıyorum çok ağlıyor dişleri kaşınıyor. Hemen çıksada rahatlasın istiyorum.