Kızlar merhaba bir konuda fikirlerinize ihtiyacım var. Kızım doğduğundan beri meme+mama olarak gidiyordu mama olarak sma kullanıyorum,6.ayda memeyı bıraktı sadece mamayla devam etti ama mamanın 2 numarası kızımı kabız yaptı. Şu an 1 yaşını geçti hala kabızlık çekiyoruz. Doktora götürdüm mamayı bırakmadığın sürece bu kabızlık geçmeyecek inek sütü ver dedi ama inek sütü de kabız yapıyor diye biliyorum ben. Dün gece mama vermedim sütün içine çok az bal koydum tat versin diye içti ama doymadı mama için ağladı,bıraz araştırdım bu gece mamaları falan var bebelacın onlardan versem nasıl olur kullanan var mı? Veya sadece gece yedirip memnun kaldığınız birşey?