Melisasbasi Emel3003 çok teşekkür ederim mutlaka denicem bugün baslicam inşallah bende de etkisi olur ♥️
Ravzalina Melisasbasi biogaia içlerinde en en iyisi üstüne tanımıyrum bnm kız 4 aylık ılk ay cok gazımız vardı bununla gecrdık duzenlı olrk kullndm simdi kendi cıkaryr gazını
Mercimepinannesi Melisasbasi olur inşallah işe yarar da haber ederim denemediğimiz yol kalmadı cidden doktor demişti gerçi tek ilacı zaman😢
Caglaed Melisasbasi 5 ay 9 günlüğüz bizim de gazımız gitgide arttı ve suan kıvranıyor uyumuyor geçmiyor 🤦🏼♀️🥺🥺
Melisasbasi Caglaed doktoru azalmasi lazimdi bi bakalimm dedii siz gosterdiniz mi bebisi hic çünkü azalmasi gerekirken bu cocuklarin gazi neden çoğalıyorrrr 🤯
Kkubu80 Melisasbasi 7 aylık oğlum bizimde şiddetli bir şekilde devam ediyor gece sabaha kadar kıvranıyor alerjik cocuk ondandır diyorum ama diyetteyim herseyi düzeldi gazı düzelmedi diger alerjikler fosur fosur uyuyor benimki yok
Melisasbasi Kkubu80 ay acaba benimkide mi alerjik yaaa vee bi gariplik var duzelmesi lazimdi baska seylere de alerjisi olabilir mi ki
Kkubu80 Melisasbasi bende gluteni kestim acaba o mu diye alerjı testinde o yoktu çünkü yok o da degil doktorumda kan yoksa vücutta döküntü yoksa aynı devam diyor bagırsakları tembelleşmesin diye ekleme bişey diyetine dedi napcagımı sasırdım
Caglaed Melisasbasi haftaya götüreceğim ben de anlamadım her gaz çıkarmaya çalıştığında başlıyor ağlamaya ağlaya ağlaya bir pirt yapıyor ama yıkılıyor duyan bu kadın bu çocuğa ne yapıyor der 🤦🏼♀️🥺
Selim16 Melisasbasi 10 ay 25 ggün nluk yani 11 aylik diyebilirim oğlumun hala gaz sorunu var.insallah seninki daha önce düzene girer
Melisasbasi Mercimepinannesi instagramda ekleyebilir misiniz 😂 siz zincoyu ben de çörekotunh deneyip söyleyim zor olmasin melisahinakyuz
Mercimepinannesi Melisasbasi instagram kullanmıyorum ☹️Ama sonucu muhakkak bildiricem inşallah rahatlatır biraz olsun o da ben de uyur dinleniriz🤲🏻
Zeynonunannesiiiii Melisasbasi kaç kere hemde..1 önce 3 ay dediler sonra 6 sonra 9 şimdide bir buçuk yaşına kadar olabilir dedi
BalarisiYusra Melisasbasi benim bebeğimde çok gazlı hala geçmedi sütten geçiyor diyorlar bilemedim nasıl gazlı sütse😁
Melisasbasi BalarisiYusra süt daha kolay sindiriliyor hâlbuki 😂 bide mama alsa eyvah eyvah bana hep sey derlerdi emzirseydin gazi olmazdi emzirmedin ondan gazli bak meğer öyle değilmiş 🥴
Melisasbasi Zeynonunannesiiiii ohhh masalllah yanii oneymiş öyle ya bana da 40 dediler 3 ay dediler simdi 6 diyolar ama hic gececek gibi degil hareketlenince cikarir diyorlardı hareketli iste ay ne cektik yaa
Minnaktosbik Melisasbasi canım benimki de aynı onbeş günü geçti karnı gurulduyor alerjisine baktırıcam bakalım
Melisasbasi Minnaktosbik yaa ne diyip baktiriyorsunuz ben baktiramadim kakada kan vucutta döküntü yoksa bakmam dedi özel doktor bide belirti yokmus 🤔