Arkadaşlar merhaba
bize hemşiremiz 12. Ayda aşıları için randevu verdi kızım şuanda 10 aylık. Ama form da çoğunluk 9. Ayda aşı yaptırmış hemşiremize yazdım daha cvp vermedi ama buraya da yazıp öğrenmek istedim kafam karıştı. 12. Ayda yani bize verilen tarihte aşı olmasında sorun olur mu ki geç mi kalmış oluyoruz anlamadım gitti