Bebem 4.5 aylık ve belim inanılmaz ağrıyor artık. Yalnız olduğum için de mecbur kucağıma alıyorum gün içinde sürekli indir kaldır emzir. Ama özellikle gece yattığımda anlıyorum belimin çok hırpalandığını. Nasıl dinlendiriyorsunuz kendinizi güzel anneler?