Mom09 1anne birbirlerine benziyorlar diye düşünmüştüm canım özellikleri falan aynı o yüzden dedim ama kararsızım cidden 🤔
1anne Mom09 bilemedim canım ama diğer emziklere göre biraz pahalı avent riske atmam şahsen deneyip memnun kalırsan yaz ama☺️
merve89 Mom09 avent soft olması lazım yuvarlak uçlu olan deil öteki soft oluo sanırım benim kızım hemen ilk başta bunu tuttu 6inci aya kadar da kullanırız tabi her bebek bir deil her emziği almıyor ama biz gayet memnunuz
Mom09 merve89 bizde soft kullanıyoruz şuan canım 5.5 aylık kızım ama air mi alsam diyorum o yüzden sordum
Damlalparslanozdmr Mom09 ben çok memnunum, oğlum çok emzik seçti en sonunda avent ultra air tuttu ben oğlum 4 aylıkken 6-18 ay aldım yanlışlıkla ama kolayca tuttu valla, hala çok memnunuz ♥️🧿
yusufeslem AselSisiMom benimkisi de dışarda tuttuğu oldu ama yok yani normalde tutmuyor. Gaz damlasının tadını çok seviyor mesela onun peşinden verincede türüyor sonra atıyor
AselSisiMom yusufeslem Tekrar tekrar denemelisin canım ama bebeğini yormadan Bi kaç gün arayla mesela. Kendim nasıl tuttırduğumu anlattım ama başka yöntemde bilmiyorum bir de bazıları tatlı bişeylere batırıp öyle veriyor fakat ben pek doğru bulmuyorum açıkçası