Aybars16 maalesef öyle ah ah şimdi okudun da neye yaradı oluyor siz okumadınız neye yaradı en azından öğretmenlik yapamasamda devlet tercih ediyorum özel sektöre karşıyım okursa çalışıcam üni mezunuyum diye çoğu yerde 6 aya kalmaz amir müdür olabiliyorum ki 3 aylık güvenlik kimliğim de var 3 aylık deneyimle amirlik teklifi geldi ve yine bir ünlü gıda sektöründe yani ben şuan iş baksam çok güzel yerlere de gelebilirim ve çocuğuma öğretiyorum şuan benim kızım hayvanları meyveleri tanıyor istiyor seslendirme yapabiliyor çoğu kelimeyi güzel şekilde konuşuyor ama gel gör ki anlat canım biz sosyal medyada 2 oynayana alkış tutarlar bizler bizim gibi okumuş insanlara neler diyorlar üzülme sen bir çaresine bakılır dediğim gibi eşinle git doktora gerekirse sen tepkini koy