Merhaba değerli anneler, daha önceki postlari okudum ama sanırım çözüm bulan yok. Yine de şansımı denemek istedim 😁 bebeğim neredeyse iki aylık ve başından beri sağ mememde süt oluyor solda ise çok az süt var. Hatta disaridan bariz bir şekilde boyut farkı görünüyor. Memeyi almama gibi bir durum yok, sol memeyi de emziriyorum sağıyorum ama fayda etmedi. Sağdığımda sağ taraf neredeyse 3 kat fazla çıkıyor. Hatta en son sağdığımda soldan neredeyse 5 ml falan çıktı 😢 doğumdan sonraki hafta iki memem de çok fazla sismisti, hatta soldakinde sertlikler oluştu. Sıcak su ile falan geçirdim. Ondan kaynaklı olabilir mi acaba, ama tıkalı olsa rahatsızlık vermez miydi 🙄🙄 tek memede sütü artırmak için yapılacak bir şey var mı sizce