Esyagiz Her gün akşam saat 9 da başlayan ağlama. Sanırsam kolik oldu😏 kolik bebeği olan anneler nasıl başa çıkıyorsunuz. Durmadan ağlıyor. 😪 bebegim 47 günlük
thelake Esyagiz kendi oğlumun ilk günlerini hatırladım her gece dakka şaşmazdı gece 12 de ciyak ciyak ağlardı sabaha karşı 4 5 gibi uyurdu duyan derdi dövüyoruz
Ebrcrkc Esyagiz benim bebeğimde aynı şekilde cnm 2 ay 20 günlük hâlâ aynı😊şuan bile 6dan beri emmedi ağladı ağladı şimdi uyudu bakalım.doktor emzik ver tek derdi emmek dedi öyle rahatliyo
Esyagiz thelake 9 gibi başlıyor 12 ye kadar sürüyor huysuzluğu acaba uyuyamadigi icin mi yapiyor diyom. Uyuyor 5 doka sonra uyanıyor
Beyza5151 Benım bebegim de öyleydi akşam 6 olunca 9a kadar ağlardı ne emmek isterdi ne oyun ne müzik ne uyku hic bir sey fayda etmiyordu 3 aylık oldu daha yeni düzeldi Allah yardımcın olsun canim. Ha ama şöyle yapıyordum onun faydası oluyordu ağlama sırasında bezini açıp altına örtü seriyordum işerse de ona işesin diye öyle acık duruyordu bacaklarına bisiklet hareketi yaptırıyordum öylelikle gaz cıkarıyordu 1 saat felan öyle duruyordu. Birde ağlama saatinden yarım saat önce gaz şurubuyla gaz damlası veriyordum öyle öyle düzeldi
35Nihal35 Bebeginizin uyku saatini kaciyorsunuz 9 da aslinda uykuda olmasi gerekiyor olmadigi icinde krizlere giriyor 9 da uyuttugunuzda krizden dolayi uyuttugunuz icinde 5 dk sonra kalkiyor gozunuz bebeginizde olsun aksam uykusuni 9 a birakmayin kriz kalktigini goruceksiniz bizimde oyleydi bu durumu kesfedince aksam krizleri son buldu
Esyagiz 35Nihal35 takibe alayim saatleri o zaman . Uyuduğu saatleri not alayim. O ağladıkça içim aciyor 😪
Fatmanur68 Esyagiz aynı benim bebegimde öyle aksam 6da başlıyor 11 12ye kadar hicbisey istemiyor aglıyor sadece gazı cıkıyor agliyor emiyor agliyor alti temiz yine agliyor galiba kolik bir cözüm bulamıyoruz bizde 😑😑
Muhteriz Aynen benim bebeğim de böyle 57 günlük ve 2 haftatır akşam 6-10 arası hiçbir türlü susmuyor bende bazı günler daha sakin olduğunu farkettim dikkat etmeye çalıştım galiba uyku saati geçince daha çok huysuzlanıyorlar ağlama saati gelmeden 1 saat önce onunla oynuyorum yoruyorum sonra uyutuyorum aralarda uyansa da hiç hırpalayıp uykusunu dağıtmadan mayıştırıyprım öyle rahat duruyor biraz
Muhteriz Bir de bebeğinizi gündüz ne kadar güzel uyutursanız akşam da o kadar rahat uyur. Gece uyuması için gündüz uykusundan çalmayın cunku küçük bebeklerde uyku uykunun mayasıdır. Ben ne zaman gündüz bolca uyutsam o akşamları daha sakin geçiriyoruz
Esyagiz Muhteriz gündüzleri çok güzel uyuyor akşam 8 yada 9 da başlıyor ağlamaya 12 1 e kadar sürüyor.😪😪 çözüm bulamadım . Gaz damlası veriyorum haraketler ediyorum birşekilde ağlıyor .