Merhaba. Bebeğimin nerdeyse 1 aydır zöaan zaman bıngıldağı çöküyor. İshal olduğunda veya kustuğu günler genellikle. Birde bazen cok terliyor emerken o zamanlarda emen bir bebek sürekli emziryorum bıngıldağını çökük hissettişimde mamada yapıyorum hemen sıvı kaybı olmasın diye düzeliyor ama birkaç gün sonra yeniden. Aile hekimi su içir günde bir bardak dedi. Bana çek geldi. Bir iki çay kaşığı vermeye başladım. Randevu 29 aralıkta. Sizin bir bilginiz var mı bebeğime zatar verir mi bu durum beynine? Yoksa sadece sıvı kybıyla mı ilgili. Devlet hastanesni beklemeden özele götürmeli miyim