Wommy Ateşi kulaktan 37.5 öksürüyor sesi kısıldı çok endişeliyim. Ne yapmam lazım ne kadar maske taktıysam da emzirdiğim için bulaştı ateş kaç olunca ateş düşürücü vereyim öksürüğü için ne yapabilirim doktora gitmeli miyim yardımcı olur musunuz bebeğim 7.5 aylık
Songul1996 Wommy canim oglum 2 yasinda koltuk altı 37.8 kulaktan 39.0 cikmisti korkma 2 gune gecer cocuklarda sadece ates oluyir ilik dus aldir ve calpol ver 6 saatte bir
Basakimo Wommy benim doktorum öksürük olursa gel demişti. Telefondan sormuştum. Bence gitmelisiniz. İhmal etmeyin derim
1prensAnnesii Wommy canım boşuna hastaneye gitme bebeklere hiçbişey yapmıyorlar evde maske takin bebeginize bol sıvı verin sık sık emzirin ateş-i 38 ve üzerine çıkarsa dolven ve calpol suruptan verin biz öyle atlattık bide hijyen çok önemli evi sürekli havalandırın hergun temizlik yapın bebeginize hergun portakal suyu içirin hastaneye giderseniz tedavi uygulamıyorlar test yapıp boş yere çocuğun canını yakıyorlar
Pinarasel Çok geçmiş olsun bizde geçirdik benim kızımda oldu çok ateşi çıkmadı kızımda ama ağrısı çoktu hastaneye gittik bana test yaptılar ama bebeğime gerek duymadılar küçüktür diye sadece ilaç verdiler ağrı kesici ateş dürücü verdim birde fitil vermişti çok iki gün kulandım kızım toparlandı çok şükür
Mhrfts2019 Benim kızımda 11 aylıkken olduk bizden geçti iki üç gün ateş oldu sadece carpol verdik . Gözleri aktı burnu aktı . Burnunu sık sık temizledik doktorumuz böyle dedi çok fazla doluyor çünkü . Sonrasında geçti çok şükür . Geçmiş olsun . Öksürük için bitkisel şurup var prospan etkili doktorumuz önerdi öyle aldık siZde araştırıp bir bakın
1prensAnnesii Wommy 2.günde ateş-i düştü 3.Gün tamamen iyiydi ama ben sürekli gece dahil ateş takibi yaptım 4 satte surup verdim gece dahil kaldırıp elini yüzünü yıkadım bol su icirdim benim bebegim 10 aylık sizinki daha küçükse bol anne sütü ben nerdeyse hiç yemek yedirmedim sadece anne sütü su portakal suyu geçmiş olsun
sevimlienerji Wommy canım hastaneye gitsen de bişey yapmıyorlar benim bebeğim 4 aylık covid oldu ateşi isali kusması oldu ateş 40lara cıktı hastaneye götürdüm zaten covid olduğu belliydi çünkü esim pozitif çıkmıştı.hastanede sürüntu aldılar kan aldılar sonuçlar çıkınca haber veririz deyip gönderdiler ilaç bile vermediler.çocuk doktorumuzu aradım fitil ve probiyotik söyledi onları kullandım 2 günde geçti merak etme bebekler kolay atlatıyor geçmiş olsun 😍bol bol emzir anne sütü en iyi ilaç onlara
minicikellersss Wommy canım bi tanıdığım Çörek otu yağıyla bebeğini 3 günde atlattı , çörek otu yağını bıngıldagına , ayak altına ve göğsüne sürüp sıcak tutun ama tabi doktorların ilaçlarını eksik etmeyin çok gecmıs olsun allahım şifa versin