Balli_kurabiyem Kızımın hiçbişeyi yokken gece uykuda ateşlendi.ölçtüm 38.2.diştenmi acaba?nasıl anlarım?
2prematureannesi Balli_kurabiyem damakta kabarcıklar ve beyazlama varsa olabilir tabi sürekli salya cikariyorsa oda ihtimal olabilir
Bimelekannesi Balli_kurabiyem diş ateşi hamdolsun yaşamadım emin değilim ama bildiğim kadarıyla diş ateşi 37.5 u geçmez diyorlar dikkat edin takipte kalın bebişinizin ateşini Rabbim şifa versin
Balli_kurabiyem 2prematureannesipanadol,fitil veriyorum geçiyor 5.6sonra tekrar çıkıyor. Yarın doktora götürcem bakalım
Bimelekannesi 2prematureannesi hmm dediğim gibi bilgim yok pek öyle okudum bir yerlerde ordan öyle hatırlıyordum öyleyse inşAllah diş ateşidir 🥀
2prematureannesi Bimelekannesi bazen yazılanlarla yaşananlar bir olmuyor işte ama ne kadar doğruluğu vardır bende onu bilemem fakat bız o dönemlerde calpol ateş düşürücüsunu hiç kullanmadık fitil kullanmıştım hatta o ateş yüzünden defalarca acile guttigimide bilirim yani
Mermaid3133 Balli_kurabiyem tekrar ediyorsa mutlaka doktora götürün, inşallah değildir ama enfeksiyon gibi duruyor
Oykumilam Kac aylik bebeginiz arkadasimin kizida ateslenio devamli altinci hastalikmis meger dis sanmistik