F-mom o açlıkla ilgili değil o halde, alışkanlıktan. 6 aydan sonra zaten gece beslenme ihtiyaçları kalmıyor. Size yakın olmak istiyor, uykuya nasıl geçeceğini bilmiyor. Uyandığında su verip uyuması için diretin, birkaç güne alışır. Gece beslenme alışkanlığı çok zor, Allah yardımcınız olsun..